Man måste vidga sina vyer!

För att kunna erbjuda ännu fler kunder våra populära varor gör vi nu ett test i samarbete med Svensk Hemleverans. Leveranserna kommer att köras på helgfria Fredagar och vara kunden tillhanda kl 12-19. Då det inte är vi själva som levererar kan vi heller inte svara på frågor gällande tider eller hantering. I vår överenskommelse får SH lämna utanför dörren och ringa kund. Beställningen måste vara oss tillhanda SENAST torsdag kl 10.00

Hur går detta till då?

Att handla hos Feskarn är enkelt. Du bokar och betalar i vår webbshop på denna länk (är du ovan att handla på nätet så följ beskrivningen du hittar längst ner på denna sida). Observera att det  endast är Fredagar som gäller.

De områden vi nu testar är: Enköping, Bålsta, Alunda, Björklinge, Örsundsbro, Järlåsa, Vattholma, Almunge och Länna. Tillgången styrs av ditt postnummer och dom postnummer som fungerar är följande

74010…74011
74020
74350
74361 > 74364
74371 > 74374
74392 > 74293
74496 > 74497
74530 > 74539
74560 > 74563
74569
74630 > 74641
74650 > 74652
74692
74696
74794
74935
74940 > 74949
74959
74960 > 74963
75591 > 75598
75550

Har du funderingar eller frågor om produkterna är det bästa att maila oss på butiken@feskarn.nu för enklast hantering. Skulle du önska något du inte hittar i webbshopen så kontakta oss för vidare hantering.

När du bokar hos oss SKA du få ett ordernummer när allt är klart, får du inte det har något gått snett, testa igen eller hör av dig till oss.

Med förhoppning om en härlig vecka!

/Feskarn i Uppsala

 

Boka Hemleverans

Vad kul att du vill boka hemleverans av varor från Feskarn

Vi har försökt att göra detta så enkelt som möjligt och här följer en instruktion hur du ska gå tillväga. Se gärna vår FAQ under instruktionen där de flesta frågor som uppstår står besvarade.

Boka Hemleverans

  1. Välj Saluhallen som butik du vill handla ifrån
  2. Lägg önskat antal produkter i varukorgen
  3. När du kommer till “kundvagn” spelar det ingen roll om du väljer “Hämta i butik” eller “Leverans”
  4. Tryck på “Fortsätt”
  5. Fyll i efterfrågade uppgifter, i orderinfo kan du uppge information till oss. observera att vi oftast inte läser denna info förrän fredag morgon. Vi BER dig att här skriva i om du vet att det kan vara svårt att hitta hem  till dig, vi kör med GPS, glöm heller inte ev. portkod eller annan viktig information.
  6. Om din adress (postnummer) finns med bland dem vi just nu levererar till  kommer alternativet “Hemleverans” upp i rutan Frakt. Kommer inte valet upp kan din adress just nu ligga utanför vårt leveransområde.
  7. Klicka i pricken vid Hemleverans
  8. Nu kommer en rutan med en kalender upp. Fyll i Fredag
  9. Nu kommer ett val med “Tillgängliga tider” upp.
  10. Välj önskad tid – Grattis!! nu är det bara betalningen kvar

Swish

  1. Klicka i pricken vid “Swish”
  2. Godkänn villkoren, läs dem gärna innan så du vet vad som gäller
  3. Tryck på “Boka nu”
  4. Nu kommer en ny ruta öppnas med information om att du skall öppna Swishappen i din mobil
  5. Öppna swishappen, här ligger nu ifyllt och klart och du har bara att godkänna köpet
  6. Gå tillbaka till shoppen, nu är din bokning klar och du kommer att få bekräftelse via mail

Kort

  1. Klicka i pricken vid “Betala i förväg med kort”
  2. Godkänn villkoren, läs dem gärna innan så du vet vad som gäller
  3. Tryck på “Boka nu”
  4. Nu kommer en ny ruta öppnas med information
  5. Följ instruktionerna på skärmen
  6. Nu är din bokning klar och du kommer att få bekräftelse via mail

 

Det kommer inte upp något val med Hemleverans
Vi försöker kontinuerligt uppdatera områdena dit vi levererar, därför kan det hända att just ditt postnummer kan ha tagits bort, det kan även hända att det läggs till. Allt detta beroende på att vi behöver få till en bra rutt som fungerar både tidsmässigt och så vi inte behöver köra långt i onödan.  För att köra till “ytterområdena” behöver vi få till ett antal leveranser för att det skall vara ekonomiskt och miljömässigt hållbart. Är ditt nummer inte med just nu? Kontakta oss på info@feskarn.nu för vidare diskussion.

När kommer ni med mina varor
Dina varor ska om allt går som det ska mellan 12 & 19

Jag vill ha andra varor än de ni har i webbshoppen
Kontakta oss på butiken@feskarn.nu så ska vi se vad vi kan göra

Kör ni bara på fredagar
Ja, just nu är det det som gäller

Jag missade tiden, är det kört
Ibland kan vi ha möjlighet att köra även om det gått över tiden. Kontakta oss på info@feskarn.nu så ska vi se vad vi kan göra

Vad gör ni om jag inte är hemma
Om du inte är hemma och vi inte kan lämna din påse utanför dörren på ett säkert sätt tar vi med varorna tillbaka till Saluhallen där ni då kan hämta dem. Kan ni inte hämta returneras endast kostnaden för varorna, avgiften för leveransen är förverkad.