Välkommen till Feskarn / Slaktarn webbshop!

Skulle du upptäcka fel och buggar skulle det vara jättebra om vi får reda på dem så att vi kan åtgärda problemen. Maila då order@feskarn.nu – berätta gärna vilka varor du lagt i varukorgen och om det är på en mobil eller dator.

 

 

Vanliga fel.

OBS! – När du kommer till kassan så börja alltid med att uppdatera sidan och sedan fylla i dina uppgifter med namn, mail, postnummer och e-post. Det brukar lösa de flesta problem!

Det står att jag måste välja datum och butik trots att jag redan valt det
Prova att trycka i knappen på hemleverans och sedan hämta i butik igen – alternativt uppdatera sidan

Jag har valt hämta i butik, men ändå måste jag välja en tid att hämta till en kostnad. 
Prova att trycka i knappen på hemleverans och sedan hämta i butik igen – alternativt uppdatera sidan

Jag kan bara välja hemleverans men vill hämta i butik
Uppdatera sidan i checkout eller testa att skriva in postnumret 75310

Valet Hemleverans kommer inte upp
Det troligaste är att ditt postnummer ligger i ett område i vi just nu inte levererar till, vi uppdaterar listan och jobbar just nu med att kunna erbjuda leveranser i fler områden. Läs gärna mer på denna länk

Det kommer inte upp några datum att välja i kalendern
Är det i slutet av månaden, kolla så det är rätt månad du tittar på. Stämmer allt annat kan det vara en produkt som krockar så att kombinationen inte är möjlig. Kontakta oss på order@feskarn.nu så ska vi se vad vi kan hjälpa till med.

Det står att det är slut i lager
Ja tyvärr så kan detta hända. Vi producerar så mycket vi bara kan, men även vi har våra gränser.