Välkommen till Feskarn / Slaktarn webbshop!

Nu har du kommit till vår nya webbshop. Det mesta fungerar precis som förut, men med vissa förenklingar.

Vi kommer här att lägga upp en utförlig beskrivning hur du gör din bokning.

Skulle du upptäcka fel och buggar skulle det vara jättebra om vi får reda på dem så att vi kan åtgärda problemen. Maila då order@feskarn.nu – berätta gärna vilka varor du lagt i varukorgen och om det är på en mobil eller dator.

 

Vanliga fel.

Inget datumval kommer upp.
Detta beror oftast på du har gamla ”cookies” i din webbläsare.
Testa följande. Uppdatera sidan, på mobilen brukar man dra hela sidan nedåt så den laddas om. På datorn brukar det finnas en symbol för omladdning, ser ut som en snurrande pil, du kan också testa att trycka CTRL och R

Det kan också bero på att du angett fel postnummer eller att alla uppgifter inte är ifyllda
Kontrollera postnumret och fyll i uppgifterna

Valet Hemleverans kommer inte upp
Det troligaste är att ditt postnummer ligger i ett område i vi just nu inte levererar till, vi uppdaterar listan och jobbar just nu med att kunna erbjuda leveranser i fler områden. Läs gärna mer på denna länk

Det kommer inte upp några datum att välja i kalendern
Är det i slutet av månaden, kolla så det är rätt månad du tittar på. Stämmer allt annat kan det vara en produkt som krockar så att kombinationen inte är möjlig. Kontakta oss på order@feskarn.nu så ska vi se vad vi kan hjälpa till med.

Det står att det är slut i lager
Ja tyvärr så kan detta hända. Vi producerar så mycket vi bara kan, men även vi har våra gränser.

Datumet hoppar ur när jag gjorde ett val
Ibland kan man var tvungen att välja datum igen om man bytt betalsätt, vi jobbar på att lösa denna bugg.