Jul & Nyår på Feskarn & Slaktarn 2023
Uppdaterad 2023-12-04 16:32
Jul och Nyår är något som vi på Feskarn & Slaktarn brinner för. Sillen, Laxen, Skinkan, Skaldjuren, Sjötungan, Oxfilén, Ostronen och allt annat gott! Givetvis vill vi också göra det så bra och enkelt som möjligt för våra kunder att handla och beställa av oss. Därför gör vi denna sida som en bas för det du behöver veta. Längst ner på denna sida finns en FAQ över de vanligaste frågorna vi får.
Givetvis kommer kanske inte allt vara med och då är du välkommen att höra av dig till oss, helst via mail på order@feskarn.nu
Var också uppmärksam på att listan kan ändras efter vad vi ser fattas eller finns för mycket.
Jul och Nyår 2023 i Saluhallen har vi utlämning av förbokade varor ute på Åkanten.
Här har du en länk för information om detta
Här nedan följer ett gäng länkar som kan vara bra. Klicka på texten för att komma till önskad destination.
NYÅR!
Beställningslista Nyår 2023 – KOMMER SNART!
Feskarns Lyxiga Nyårsmiddag – KOMMER SNART!
Du kan om du vill även skicka ett mail till order@feskarn.nu med din beställning, glöm då inte att ange namn, mobilnummer, dag för avhämtning, vilken butik du vill hämta i.
Öppettider:
SALUHALLEN (Feskarn & Slaktarn)
18-20 dec 10-18
21-22 dec 10-19
23 dec 10-16
Julafton STÄNGT
Juldagen STÄNGT
Annandagen STÄNGT
27-28/12 10-18
29/12 10-19
30/12 10-17
Nyårsafton 10-16
Nyårsdagen STÄNGT
Trettondagen 2024 (lördag 6/1) STÄNGT
Kontakt
Mail: butiken@feskarn.nu
Mal: info@slaktarnuppsala.nu
Telefon 018-104445
GOTTSUNDA
18-22 dec 10-19
23 dec 10-17
Julafton 10-14
Juldagen STÄNGT
Annandagen 11-17
Nyårsafton 10-15
Nyårsdagen STÄNGT
Trettondagen 2024 (lördag 6/1) 11-17
Kontakt
Mail: gottsunda@feskarn.nu
Telefon 018-104445
FAQ
När måste jag senast lämna min beställning?
Alltså, vi gör så många beställningar vi bara kan och hinner med, men för att kunna säkerställa dina varor vill vi ha din beställning senast den 19 dec. Dock så kommer det ju såklart även efter det finnas mängder med varor i butikerna att köpa på plats, Och testa gärna att höra av dig ändå. Hinner vi så fixar vi!! Varför skulle vi inte 🙂
Är det långa köer hos er på julen & nyår
Historiskt sett så har vi tidvis haft långa väntetider, och det är därför vi nu har utlämning av förbokade varor på Åkanten. De senaste åren har kötiderna varit mycket begränsade och snitt väntetid har legat på ca 10 min men oftast mycket kortare
Jag hittar inte det jag vill ha på Era listor
Hör av dig bara så försöker vi trolla fram det du önskar, vi har MÅNGA bra leverantörer och kollegor i branschen vi kan fråga
Varför har ni inte färska räkor i skaldjurslådorna
Det är helt enkelt för att kunna erbjuda denna produkt till ett överkomligt pris, och vissa år har tom kvoterna tagit slut för vissa och då törs vi inte ha den lösningen. Men vi väljer ut de frysta räkorna med omsorg för att hitta de som vi gillar bäst. Precis samma gäller havskräftorna