Jul & Nyår på Feskarn & Slaktarn 2024
Uppdaterat: 2024-12-11 08:59
Jul och Nyår är något som vi på Feskarn & Slaktarn brinner för. Sillen, Laxen, Skinkan, Skaldjuren, Sjötungan, Oxfilén, ostronen och allt annat gott! Givetvis vill vi också göra det så bra och enkelt som möjligt för våra kunder att handla och beställa av oss. Därför gör vi denna sida som en bas för det du behöver veta. Längst ner på denna sida finns en FAQ över de vanligaste frågorna vi får.
Givetvis kommer kanske inte allt vara med och då är du välkommen att höra av dig till oss, helst via mail på order@feskarn.nu
Var också uppmärksam på att listan kan ändras efter vad vi ser fattas eller finns för mycket.
Jul och Nyår 2024 i Saluhallen har vi utlämning av förbokade varor ute på Åkanten.
Här har du en länk för information om detta
Här nedan följer ett gäng länkar som kan vara bra. Klicka på texten för att komma till önskad destination.
JUL!
Feskarns Jullåda
Kombinerad order Feskarn & Slaktarn
NYÅR!
Slaktarns Nyårsmiddag – KOMMER SNART!
Feskarns Lyxiga Nyårsmiddag – KOMMER SNART!
Du kan om du vill även skicka ett mail till order@feskarn.nu med din beställning, glöm då inte att ange namn, mobilnummer, dag för avhämtning, vilken butik du vill hämta i.
Öppettider:
SALUHALLEN (Feskarn & Slaktarn)
21-23 dec 10-17
Julafton STÄNGT
Juldagen STÄNGT
Annandagen STÄNGT
27/12 10-18
28-29/12 10-16
30/12 10-19
Nyårsafton 10-16
Nyårsdagen STÄNGT
Trettondagen 6/1 STÄNGT
Kontakt
Mail: butiken@feskarn.nu
Mal: info@slaktarnuppsala.nu
Telefon 018-104445
GOTTSUNDA
16-20 dec 10-19
21 dec 10-17
22 dec 11-17
23 dec 10-19
Julafton 10-14
Juldagen STÄNGT
Annandagen 11-17
Nyårsafton 10-15
Nyårsdagen STÄNGT
Trettondagen 2025 6/1) 11-17
Kontakt
Mail: gottsunda@feskarn.nu
Telefon 018-104445
FAQ
När måste jag senast lämna min beställning?
Alltså, vi gör så många beställningar vi bara kan och hinner med, men för att kunna säkerställa dina varor vill vi ha din beställning senast den 19 dec. Dock så kommer det ju såklart även efter det finnas mängder med varor i butikerna att köpa på plats, Och testa gärna att höra av dig ändå. Hinner vi så fixar vi!! Varför skulle vi inte 🙂
Är det långa köer hos er på julen & nyår
Historiskt sett så har vi tidvis haft långa väntetider, och det är därför vi nu har utlämning av förbokade varor på Åkanten. De senaste åren har kötiderna varit mycket begränsade och snitt väntetid har legat på ca 10 min men oftast mycket kortare
Jag hittar inte det jag vill ha på Era listor
Hör av dig bara så försöker vi trolla fram det du önskar, vi har MÅNGA bra leverantörer och kollegor i branschen vi kan fråga
Det finns inga färska skaldjur att beställa
I år ligger julafton på en tisdag, det innebär tyvärr att vi inte kommer hinna få hem tex färska räkor och havskräftor. Inte för att vi inte vill utan helt enkelt att det inte fiskas på så sätt att vi kan få hem i tid. Vi har dock under senhösten köpt hem en del som vi fryst ner som har en bra kvalitet!
Varför har ni inte färska räkor i skaldjurslådorna
Av samma anledning som ovan